Купити розбірні вантажу у компанії «Дніпро—Свинець», що може бути простіше? Саме так я і думав розміщуючи замовлення в їх інтернет-магазині, але… Мабуть, почну свою розповідь з невеликого вступу.

Друзі, в цьому році я вирішив пошукати для вас цікаві розробки українських виробників рибальських товарів. Та не просто пошукати, а й придбати їх, всіляко вивчити і висловити свою думку про цей товар. Тобто пройти випробування і відповісти на питання: чи варто купувати такі товари або краще обійти їх стороною. Піонером виступив «Крилатий джиг» від ТМ Асмак. Інноваційні чебурашки виявилися дуже цікавим винаходом, але всебічно вивчити їх поки немає можливості. Для «крилатого джига», як я зрозумів потрібна велика дніпровська вода… Тому огляд цих розбірних вантажів — попереду. Сьогодні ж я хочу розповісти вам про не менш цікавою розробці, тепер вже земляків з Дніпра — серії вантажів для джига від компанії «Дніпро—Свинець». Чейндж відбувся пізніше, але висновки озвучити я вже готовий:) я Придбав їх за власні кошти і для особистих потреб, тому даний огляд — жодного разу не реклама. До речі, рекламні матеріали, я в обов’язковому порядку позначаю плашкою ПРОМО…

Повернемося до розповіді. Почну з сумного: виявилося, що не все так просто з купівлею на сайті:) Компанія зараз налагоджує свій електронний бізнес, і я потрапив у число тих самих нещасних, на кого ставили якийсь «експеримент». З посилкою довго не хотіли розлучатися, наплутали реквізити одержувача, паралельно мені ще й нагрубили!!!, але врешті-решт посилка виявилася у мене, а за нагрубивших — вибачилися! Історія не дуже приємна, хоча я її вже майже забув:)

Ось зовсім не очікував, що в 2018 році між покупкою в Україні і одержанням товару там же, може бути 10 днів! А ще не очікував, що відповідальність за кривою замовлення перекладуть на НП і мене. Враховуючи, що шлях у посилки був всього 80 кілометрів, з оперативністю у компанії явний косяк, а ще ці пропозиції «А че ж ви самі не збігали на НП і не поцікавилися?…» Совок в чистому вигляді. Дуже сподіваюся, що в майбутньому ТМ «Дніпро—Свинець» налагодить процес комунікації з покупцями і сталася історія послужить хорошою роботою над помилками. Тим більше, що мені особисто пообіцяли:)

Більше ні яких неприємних сюрпризів не було. У посилці лежав саме моє замовлення, а так само невеликий бонус (як компенсація:)?) у вигляді трьох тягарців. Дрібниця, а приємно! Природно, всі «чебурашки» відразу ж всіляко були вивчені поза води на предмет якості. Шлюбу нема, товста дріт, на кожному грузике стоїть вага, який, до речі, відповідає заявленому. Забарвлення якісна, вироби виглядають як напівфабрикат. Упакований свинець у блістер з прорізом, на який наклеєна етикетка. Ціна — від 11 гривень за 7 штук. Претензій до якості — ні, дуже гідно на вигляд!

Що мене спонукало купити розбірні вантажу ТМ «Дніпро—Свинець» ? Форма! Крім звичних «чебурашок» в асортименті є і не звичайні:

  • пройдисвіт;
  • куля active;
  • ексцентрик;
  • лінивець;
  • джиг-ріг;
  • дроп-шот;
  • джиг-головка;
  • ковзний вантаж.

Все це може бути як забарвлених, так і немає. Діапазон ваг: від 1 до 60 грамів! Фактично для будь-яких цілей. Ще один важливий момент — виробник запевняє, що дріт для вантажу застосовується нержавіюча! І ви знаєте, це дуже схоже на правду. Поки не поржавіла, міцна, матова, так і розігнути її просто не можливо: арматура в вантажів реально потужна…

На воді, відразу ж відправився тестувати пройдисвіта. І форма і конструкція дуже обнадійлива. Єдина неприємна особливість — як раз та сама товста дріт. З-за неї, не всякий офсет можна використовувати: вушко гачка сідає на скобу дуже щільно і це сковує руху приманки:( Доведеться шукати офсетники з розширеним вушком… Після години лову в корчах зробив висновок: краще товста нержавіюча дріт і китайський офсетник, ніж втрачений трофей і мертва ціпа!

З приводу «незацепляемости»: так, є така справа. 99,9 %. У поєднанні з офсетом спостерігається помітне поліпшення всюдипрохідності не тільки у пройдисвіта, але і у кулі active. Якщо порівнювати зі звичайною «чебурашкою»! Цей висновок дуже порадував. Отже все це не маркетинг, а реальна інновація!

Так само мені дуже сподобалося поведінки джиги на ексцентрики. Оснащення швидко стабілізується при проводці, а сама ждига, танцює, як мені здається, тепер яскравіше…

Правильна трапецієвидна форма? Може бути! Лінивця, джиг-клунь, дроп-шот і інших поки не чіпав, їхній час ще не настав…

З вищеназваними вантажами я провів 3 риболовлі, тому поки рано говорити про якість фарбування. На даний момент «чебурашки», як нові: ні спіймані щуки, ні окуня, ні дно, ні як не змогли пошкодити фарбу. Правда поки і великі фахівці з дряпання на гачок не траплялися…

Ще помітив, що мені тепер набагато приємніше дивитися на снасть. Оливковий колір, дуже вдало камуфлює приманки типу «машинне масло», не потрібно додатково працювати напилком, фарбувати, та й просто фактор «незвично виглядають» ні хто не відміняв!

Відповідаючи на питання, чи варто купувати продукцію ТМ «Дніпро—Свинець»? Стверджую — так! Це однозначно кращий свинець, яким я ловив. Враховуючи те, що тепер в роду «чебурашок» розумне поповнення «розумними» розбірними вантажами і ціна на них демократична — категорично рекомендую!

  • Слідувати


admin

    Народився я майже в очереті, на березі Волги, в районі з назвою Світлий Яр. З молоком матері ввібрав в себе любов до риб і їх лову. З вудкою пам’ятаю себе з п’яти років. Може тому і пропустив повз вуха основні уроки правопису. Роблю ашипки, і не правильно, розставляю коми! В даний час, намагаюся створити зручний інформаційний ресурс для українських рибалок, ну і трохи оформляю це як блог. Тільки є один нюанс, я не знаю що це таке:)

    Попередній запис

    Коли закінчується нерестову заборону на водосховищах України?

    04.06.2018

    Наступна запис

    Сонячний окунь або перше побачення з екшн камерою (підводні зйомки) 18+:)

    5 Червень, 2018

    You may also like

    • Самий бюджетний шнур для микроджига від Daiwa — J-BRAID X4 Dark Green 0.07 Огляд

      17 Травень, 2018

    • Найкращий — Бойової воблер!

      7 Травень, 2018

    • Фідерні вудилища ZEMEX

      8 Грудень, 2017