American Airlines посилила обмеження на базові тарифи економ-класу, позбавивши учасників програми лояльності AAdvantage можливість заробляти милі або бали лояльності на цих квитках зі знижкою. Зміна, яка набуває чинності для нових бронювань, зроблених після 17 грудня, означає значну зміну в тому, як авіакомпанія ставиться до своїх часто літаючих пасажирів, які обирають найдешевший клас тарифу.
Кінець милі для пасажирів базового економ-класу
Протягом багатьох років American Airlines дозволяла учасникам AAdvantage заробляти зменшену кількість миль (2 милі за витрачений долар замість стандартних 5) на базових квитках економ-класу. Це накопичення тепер повністю скасовано. Цей крок безпосередньо впливає на лояльних клієнтів, які раніше терпіли обмеження базової економічної програми, такі як обмежений вибір місць і комісія за зміну квитка, в обмін на можливість накопичувати винагороди.
Авіакомпанія виправдала зміни тим, що “регулярно оцінює тарифні продукти, щоб залишатися конкурентоспроможними”. Однак це коригування наближає американців до Delta Air Lines, що також не дозволяє учасникам SkyMiles отримувати будь-які винагороди за еквівалентними «Основними базовими» тарифами. United Airlines пропонує певні кредити (бали Premier Qualifying Points, але не Premier Qualifying Flights) на бронювання базового класу, але це все ще щедріше, ніж нова політика American.
Еволюція базового економ-класу
Авіакомпанії запровадили базові економ-тарифи в середині 2010-х років у відповідь на зростання популярності лоукостерів. З тих пір політика коливалася: правила провезення ручної поклажі, гнучкість квитків і винагороди за лояльність були скориговані. Цей останній крок підкреслює тенденцію до скасування пільг із найнижчих класів тарифів, що штовхає мандрівників до дорожчих квитків, якщо вони хочуть зберегти всі переваги.
Що залишається обмеженим
Американські базові економічні тарифи вже включають кілька стандартних обмежень:
- Більшість пасажирів не можуть вибрати собі місця без додаткової оплати.
- Зміна квитків не дозволяється, стягується плата за скасування.
— Посадка — це завжди остання справа.
Незважаючи на нові обмеження лояльності, еліти AAdvantage та учасники кредитних карток збережуть деякі переваги, такі як можливі підвищення класу та доступ до додаткових місць у головній каюті (важливо зауважити, що вони не отримуватимуть милі за базовим тарифом).
Прогноз на майбутнє: ймовірні подальші обмеження
Оглядачі галузі припускають, що ця зміна може бути прелюдією до подальших обмежень. Delta вже відмовляє пасажирам базового економ-класу в доступі до Sky Clubs, а United обмежує ручну поклажу для більшості пасажирів базового економ-класу. Цей крок американців підвищує ймовірність додаткових скорочень виплат, потенційно відображаючи політику його конкурентів. Авіакомпанія не виключає подальшого посилення умов для базового економ-класу і може навіть запровадити аналогічні обмеження для вищих тарифних класів у майбутньому.
Останні зміни, ймовірно, призведуть до того, що клієнти рідше бронюватимуть послуги базового економ-класу та перемістять більше трафіку на тарифи в салоні.
На завершення American Airlines чітко демонструє своє прагнення максимізувати дохід шляхом зниження вартості своїх найдешевших тарифів. Це рішення надає перевагу прибутку над лояльністю та, ймовірно, змусить тих, хто часто літає, перейти на дорожчі квитки, якщо вони хочуть продовжувати накопичувати винагороди.
























