Президент Delta Air Lines Глен Гауенштайн залишить свою посаду 28 лютого, завершивши 19-річну кар’єру в авіакомпанії та критичний період зростання, зосередженого на високорентабельних преміальних послугах. Цей крок стався в той момент, коли Delta зміцнює свої позиції як одна з найприбутковіших авіакомпаній США, головним чином завдяки стратегії Hauenstein.
Шлях до вершини
64-річний Гауенштайн приєднався до Delta у 2005 році та став президентом у 2016 році. Під час його керівництва Delta надавала перевагу преміальним продуктам і досвіду, включно з оновленими класами кабін і покращеним обслуговуванням клієнтів, а не агресивному скороченню витрат, яке спостерігається у деяких конкурентів. Цей підхід виявився успішним, дозволяючи Delta стабільно перевершувати конкурентів за доходом на доступну милю (RASM), ключовим показником прибутковості авіакомпанії.
Зосередьтеся на преміум-класі та його впливі
Акцент Delta на преміальних прибутках стосується не лише розкоші; це відображає ширшу тенденцію в галузі. Авіакомпанії все більше розуміють, що отримувати більше прибутку від ділових людей і мандрівників з великим трафіком є більш стійким, ніж конкурувати виключно за ціною. Ця стратегія дозволяє Delta інвестувати в кращі продукти, залучати клієнтів з високою прибутковістю та ефективніше переживати економічні спади.
«Глен і його команди відіграли центральну роль у розширенні нашої глобальної мережі, збільшенні доходу від преміум-класу та визнанні Delta найкращим вибором для мандрівників, які шукають преміум-досвід», — сказав у заяві генеральний директор Delta Ед Бастіан.
Що це означає для Delta?
Цей крок викликає питання щодо того, чи буде Delta дотримуватися своєї стратегії, орієнтованої на преміум-клас. Хоча авіакомпанія публічно заявила про це, зміни в керівництві завжди вносять невизначеність. Ця зміна також підкреслює старіння керівників авіакомпаній, оскільки багато ветеранів галузі виходять на пенсію.
Відхід Гауенштайна є важливою віхою для Delta, але його спадщина очевидна: він керував трансформацією, яка віддала перевагу прибутковості завдяки преміальним послугам, стратегія, яка, ймовірно, продовжить формувати напрямок авіакомпанії протягом наступних років.
